martes, marzo 02, 2010

Londres dia 3...i fins al final

Britain, Britain, Britain.... land of technological achievements

Allí em vaig quedar el passat 29 de desembre anant a buscar la Neus a King Cross fins ara. Es va estar allí uns dies més. Es van visitar més coses com el centre comercial més gran de UK a Sheperds Bush, l’estàtua de Peter Pan als Kengsignton Gardens, les joies de la Corona (turistada però que val la pena) i el per mi sobrevalorat Spitafields market. Potser m’he fotut gran (bé, no és una possibilitat és una realitat) però aquests mercadillos que la roba de container etiquetada com a vintage, menjar guarro i samarretes mig modernes que són totes iguals ja no m’agraden. Em va passar el mateix el darrer cop que vaig ser a Camden Town.

A Londres també es va comprar (molt), es va celebrar un cap d’any atípic al The Dog & the Duck i em vaig reconciliar amb el Soho al recórrer la zona superior del Covent Garden fins a Seven Dials.

No crec que trigui en tornar.

6 Comments:

Blogger Marta Pomairol said...

"el per mi sobrevalorat Spitafields market"

...

...

...

Mereixes que et retiri la paraula...

9:23 p. m.  
Blogger ig said...

Hi ha un problema amb els mercats londinencs. Quan fa uns anys hi anaves, trobabes realment coses qu no hi havia aquí. Ara tot (o quasi tot) és la mateixa roba feta a Xina que arriba a Camden o al mercadillo de Sant Just. Això per un costat, per l'altre està el fet que ara qualsevol cosa que treuen d'un container o que es recupera de l'armari de l'avi quan la palma és "vintage" i la majoria és merda venuda a preu bo.
La única cosa que queda en aquests mercats són les parades de menjar i alguna cosa d'anticuari.
Sóc un gran fanàtic de les compres londinenques i aquest cop me'n vaig fer un tip, però la majoria d'elles a botigues, res de mercadillo.

11:13 a. m.  
Blogger Marta Pomairol said...

Hi estic d'acord, però justament al d'Spitalsfield hi ha parades de dissenyadors particulars que és justament la gràcia del tema: coses úniques que trobaràs a Londres i no per aquí. Aquesta és la gran diferència amb Camden. NO ET TORNIS A FICAR AMB SPITALFIELDS!!!

11:56 a. m.  
Blogger ig said...

jo tan sols vaig veure parades de home-less

1:31 p. m.  
Blogger Àlex said...

Spitafields és bassura.

10:36 a. m.  
Blogger ig said...

Duríssim. He descobert un altre
New Caledonian market. Et molaria

2:02 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home