domingo, mayo 06, 2007

Tonight, I am a Rock & Roll star

Darrerament no paro d’escoltar una cançó. Segur que a molts de vosaltres també us ha passat. No saps perquè però un tema en particular t’agrada tant que t’el poses i t’el poses i no et cansa. Doncs bé, aquest cop a mi m’ha passat amb Don’t look back into de sun de The Libertines. Tranquils no fotré una dissertació sobre el grup de Doherty i companyia estil de lo que vaig fotre amb els Doors o amb Morrissey. Nomès apuntar que és una cançó que pertany al disc de singles del mateix nom, publicat el 18 d’agost de 2003....una informació totalment prescindible.
Doncs bé, al que anava. No sé perqué però amb aquesta bogeria que sembla que m’ha agafat amb aquesta cançó, no l’havia posat mai al You Tube per veure si hi havia videoclip, que sí que en té. Mirant el video clip he vist que en Doherty i Barat duen la chupita vermella típica de la guardia reial del palau de Buckingham. Al veure’ls he pensat que no era la primera vegada que els la veia posada. He buscat una mica i ho he trobat. Al clip de Up The bracket també la porten.
Al mig d’aquest videoclip surten unes carátules de vinilos dels Beatles i m’han fet recordar que en un vídeo dels Fab Four també portaven una jaqueta d’aquestes. Època Sgt. Peppers? A day in a Life? no....quina? quina..? ja està! A Penny Lane! No és ben bé la mateixa chupita però sabia que havia vist en algun lloc als Beatles tots vestits de vermell.
On vull anar a parar? Fa un any, quan vaig estar a London, veig veure que la venien (la dels Beatles no, la dels Libertines) en una parada al mercat de Candem Town. Llavors vaig pensar que era molt freak dur allò, tot i que hi havia gent d’allí, Londiners, que la duien. No vaig mirar ni el preu ni res, ja que em va semblar rídicul anar amb allò pel carrer. Que sembles una majorette! però ara m’en dono compte que potser vaig errar. Vist com li senta a aquella gent haig de reconèixer que em comença a agradar i tot. Ja sé que és arriscada i tot allò que “has de ser una estrella del rock perquè et senti bé” i sóc dels primers en dir que un traje de color blanc nomès li queda bé a Beckham, però mira, qué vols que us digui? ara crec q em mola i tot.
Sé que m'haguès menjat allò de "ig, on vas així? sembles una puta majorette!" o "Ig, no t'esforcis, no tindràs mai una churri com la Kate Moss"...ja ho veurem. Però la chupa em mola i em fot rabia que em moli nomès pq li hagi vist posada a aquests yonkis quan abans la trobava ridícula. Falta de personalitat? Molt possible... però si ara la veiès, i no fos excesivament cara, me la pillava.

7 Comments:

Anonymous Anónimo said...

majorette, gran marca de cotxets a escala.
Un dos tres responda otra vez:
Guisval.

Arra

5:52 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Per cert, ahir el van tornar a pillar conduint tot morat i en possessió de drogues classe A.

Pel títol pensava q l'article tractaria d'un altre grup.Merci.

Pedrito amb una xupats d'aquestes seria Angel Cristo.

9:17 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ja saps que aquest blog accepta col·laboracions

1:02 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Animo Ig, seguro que por el centro la encuentras

1:08 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Merci germà...

5:20 p. m.  
Blogger mago said...

....A du yu nooooooow meeeeeee! A don zinc sou!....A du yu nooooooow me....
ottttia! one no ho sents?!

8:16 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

OooooooooMagoOoooooooooooo!!!

9:39 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home