viernes, agosto 03, 2007

Vacaciones santillana

Ale, com en aquells estiu en que marxaves de vacances però t'omplien de deures d'estius (potser un dels invents més cruels de la humanitat), Rowlisblog marxa de vacances, tot i que el seu culpable (uséase jo), em quedo pringant a Barna amb els meus deberes Santillana, és a dir: a El 9.
Tornaré als examens de setembre, o als d'octubre, o amb l'anunci de la Vuelta al Cole del Corte Inglés (potser la campanya més desafortunada de la història però que els propis responsables no ho acaben de veure), o ...potser no torno, no ho sé. A tots, bon estiu i a la majoria, disfruteu les vacances i suplanteu en altres blogs.



PD: M'evito el moment desagradable de penjar una foto rollo winnies (pero meva) desitjant bon estiu.

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

A Winnies l'han chapat. Boníssim.

11:11 p. m.  
Blogger ig said...

Pq desprès us queixeu de la "meva censura"...

11:10 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

aquest del fotolog no tenen cap mena de criteri...deixen existir durant mesos flogs merdosos com el de ig o el de wallsy i chapan un flog interessant i de qualitat...

GENTUSSA!!

9:36 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home