lunes, marzo 15, 2010

Flamenco dominical




Diumenge vaig anar a veure flamenco al Luz de Gas. Concert de Ropa Vieja dins del festival flamenco de BCN “De Cajón”. “Vas anar a Cranberries dissabte i escrius de flamenco?” Bueno sí, però del concert de dissabte es poc dir poca cosa. Va ser el concert efectista que la majoria ens esperàvem: 90 minuts, 1 bis i tots els clàssics de la banda menys Just my imagination. Positiu? Negatiu? Va estar bé, van complir. Tampoc esperava més, menys m’hagués indignat. Flamenco domincal doncs. El segon concert que veig de Ropa Vieja. Super fan? No. La cantant és la germana d’una amiga de la Neus i ja sabeu com van aquestes coses.

Del flamenc no en tinc una opinió formada. No és una mica que m’apasioni. De fet, el trobo bastant tot igual. D’allò dels “diferentes palos del flamenco” no en tinc ni idea. Però tampoc és una música que em cansi (home, si fotès un viatge en cotxe de més d’una hora, segur que no portaria flamenc de BSO) i crec que pot estar bé en segons quins moments. Recordo a Còrdoba, dia següent del concert d’Héroes del Silencio a Sevilla, en un bar que es deia el Barón Rojo crec, a 40º de temperatura, vas de vi i tapa de formatge, que el flamenc era un gran complement. Hi anava bé a l’ambient.

Per cert...un dia, haig de fer un post sobre llocs molt recomanables per menjar a lo grande a Córdoba.

PD: Algú hauria de dir als del Luz de Gas que cobrar 7 euros per una mitjana és passar-se una mica.

1 Comments:

Anonymous Rastreator said...

Once I originally commented I clicked the -Notify me when new feedback are added- checkbox and now every time a comment is added I get four emails with the identical comment. Is there any way you possibly can remove me from that service? Thanks!

11:20 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home